حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 28 October 2021

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه روز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز وارد استان خوزستان شد.

تعدادی از معاونان و مسوولان قوه قضاییه، محسنی اژه‌ای را در این سفر همراهی می‌کنند.

قرار است معاون اول قوه قضاییه و همچنین رییس دیوان عدالت اداری در مرکز استان خوزستان با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشند.

همچنین قرار است وضعیت رسوب و ترخیص کالاهای وارداتی از طریق بندر امام خمینی (ره) با حضور دادستان کل کشور در محل این بندر مورد بررسی قرار گیرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور نیز در این سفر وضعیت انبارهای اموال تملیکی موجود در خوزستان را بررسی خواهد کرد و معاون نیروی انسانی قوه قضاییه نیز روند پیشرفت عملیات اجرایی شهرک قضایی واقع در کیانشهر اهواز را بررسی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، رییس قوه قضاییه در این سفر با قضات و کارکنان دستگاه قضایی، صنعتگران و کارآفرینان، و اقشار مختلف مردم به صورت جداگانه دیدار خواهد کرد؛ همچنین بخش دیگری از سفر رییس قوه قضاییه به نشست بررسی فعالیت شرکت هفت تپه اختصاص دارد.

محسنی اژه ای در ادامه سفر خود به خوزستان در نشست شورای اداری و همچنین شورای قضایی استان حضور خواهد داشت و در انتها از طریق شبکه سیمای خوزستان با مردم صحبت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار