استاندار خوزستان گفت: ما باید وضع موجود را به گونه ای مدیریت کنیم تا از چالش ناشی از انفعال و ضعف دولت قبل عبور کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵ 28 October 2021

استاندار خوزستان گفت: ما باید وضع موجود را به گونه ای مدیریت کنیم تا از چالش ناشی از انفعال و ضعف دولت قبل عبور کنیم.

صادق خلیلیان  در نشست با جمعی از کارشناسان و متخصصان استان در سرسرای استانداری بیان کرد: هشت سال گذشته فرصت گرانبهایی برای کشور بود که توسط دولت قبل سوزانده شد و چیزی عاید مردم نشد.

وی گفت: انفعال عجیبی در ادارات دولتی خوزستان وجود دارد، متأسفانه در دولت قبل به امید برجام نشسته بودند که نتیجه‌ای عاید نشد از این رو مدیران آنها نیز در استان‌ها کاری انجام نمی‌دادند، در واقع مشکل را می دیدند اما از کنار آن عبور می‌کردند یا مانع کار یکدیگر می‌شدند.

خلیلیان افزود: اگر در هشت سال گذشته برنامه‌های اقتصاد مقاومتی دنبال می شد اکثر مشکلات رفع می‌شد و نیازی به توافقی مانند برجام نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه ما درهمان مسیری که مقام معظم رهبری و رئیس جمهور دنبال می کند کارها را دنبال می‌کنیم گفت: مشکلات قابل برطرف شدن هستند و مساله بدون حلی در استان وجود ندارد لذا باید با امیدواری کار را جلو ببریم، قطعا اقداماتی که در این دولت انجام می‌شود بی‌اثر نیست و بخشی از مشکلات برطرف خواهد شد و از این وضعیت خارج خواهیم شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: در حال حاضر مساله مهم این است که کار و تلاش شبانه‌روزی را دنبال کنیم و دست به دست هم دهیم و هم افزایی در جهت توسعه استان ایجاد کنیم اگر مطالبات مردم را پیگیری نکنیم نیروهای ضد انقلاب دست به کار می‌شود و ابتکار عمل دست دیگری می‌افتد.

وی گفت: فضای استان را باید در تعامل و همزیستی مسالمت آمیز قرار دهیم و در عین حال سعی کنیم مشکلات را حل کنید تا از این وضع موجود خارج شویم.
خلیلیان در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست بر توجه و اهمیت مسایل فرهنگی استان و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد مشوق‌هایی برای معلمان استان به همراه ارتقای جایگاه آن‌ها صورت گیرد در این زمینه بخشی از تصمیمات به استان برمی گردد و بخشی دیگر باید در سطح ملی انجام شود.

استاندار خوزستان در نشست جمعی از کارشناسان و متخصصان استان و با حضور آیت‌الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری مسایلی در زمینه محدودیت‌های منابع آب، امور فرهنگی و آموزش و پرورش مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای کارشناسی در جهت حل چالش‌های موجود مطرح شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار