بازیکن والیبال سپاهان گفت: تیم مس امروز خیلی خوب بازی کرد، اما تیم ما با مدیریت خوبی که داشت توانستیم علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته با مدیریت خوبی که داشتیم به برتری برسیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 24 October 2021

امیر غفور امروز(یکشنبه -2 آبان ماه) در هفته اول لیگ برتر والیبال پس از پیروزی سه بر یک مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران ، اظهارداشت: بازی خوبی بود، به ویژه در ست آخر که امتیازات همپای یکدیگر بود، نکته مثبت بازی این بود که با وجود اینکه در ست چهارم کمی عقب بودیم خیلی خوب توانستیم به بازی برگردیم و با مدیریت خوبی که داشتیم علاوه بر جبران امتیازات از دست رفته به پیروزی برسیم. خیلی مهم است که زمانی امتیازات بالایی داریم آن را حفظ کنیم و یا زمانی که عقب هستیم بتوانیم امتیازها را جبران کنیم.
وی با اشاره به بیماری پدر فرهاد قائمی ادامه داد: باید از فرهاد قائمی با توجه به شرایطی که به علت بیماری پدرش یک هفته کنار ما نبود، اما برای بازی خود را به اصفهان رساند و حضور تاثیرگذاری هم داشت از طرف خودم و دیگر بازیکنان از او تشکر می‌کنم، امیدوارم پدر قائمی سلامتی خود را به دست آورد.
وی افزود: علیرضا مباشری نیز از ناحیه انگشت دست آسیب دیده که امروز در بازی نبود، البته وی مدتی نمی‌تواند کنار تیم باشد که برای او هم آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم همه بازیکنان سالم باشند تا لیگ با کیفیتی داشته باشیم.
بازیکن ملی پوش سپاهان با اشاره به بازی خوب تیم مس گفت: مس، تیم شایسته ای است و بازیکنان مس رفسنجان در این بازی زحمت زیادی کشیدند و در برخی مواقع از بازی ما را تحت فشار قرار دادند، امسال باتوجه به اینکه تیم ها زود یارگیری کردند، بنابراین تمرینات خود را شروع کردند و فکر می کنم تیم ها با 100درصد توان خود وارد لیگ شدند وهمه تیمها کار سختی در پیش خواهند داشت.
وی ادامه داد: خوشحالم امروز توانستیم بازی خوب آنها را خراب کنیم ، چرا که بازی خیلی خوب به نمایش گذاشته بودند و زدن سرویس‌های خوب توانستیم آنها را تحت فشار قرار دهیم و به پیروزی برسیم.
غفور در خصوص قهرمانی سپاهان در لیگ برتر والیبال، گفت: بطور هدف ما قهرمانی است، علاوه بر ما تیم های دیگر برای قهرمانی هم مدعی هستند و کار سختی داریم، ولی تمام تلاش بر این است که بهترین عملکرد را داشته و بهترین نتایج را بگیریم. امیدوارم هر تیمی شایسته است در آخر فصل قهرمان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار