فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی شفا در اهواز برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بیماران استان خوزستان تجهیز و نوسازی شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰ 24 October 2021

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی شفا در اهواز برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به بیماران استان خوزستان تجهیز و نوسازی شد.

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از مسایل مهم در بحث کرونا مشکلاتی است که در زمان پیک بیماری رخ می‌دهد؛ بیمارستان‌ها عموما تحت تأثیر بیماران کرونایی قرار می‌گیرند و سایر بیماران از خدمات درمانی و تخت بیمارستانی محروم می‌شوند.

وی افزود: باتوجه به این شرایط با درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، سپاه استان تلاش کرد در این بخش نیز وارد میدان شود و با تجهیز بیمارستان شفا برای کمک به این مجموعه اقدام سازنده ای انجام دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر( عج) خوزستان گفت: وضعیت نامطلوبی را در پیک اخیر شاهد بودیم و اکثر بیمارستان‌ها اشغال شده بودند؛ به همین دلیل برای کمک به کادر درمان، بیمارستان طالقانی و بیمارستان شفا در برنامه‌های سپاه قرار گرفتند و تجهیز شدند.

وی بیان کرد: نیروی زمینی سپاه ۱۰۰ تخت بیمارستانی را در بیمارستان شفا مستقر کرد که اکنون به بهره برداری رسیده است.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور گفت: بیمارستان شفا یکی دیگر از بیمارستان‌هایی بود که از رده خدمت رسانی خارج شده بود و همین امر باعث شد گروه‌های جهادی به صورت شبانه روزی برای تجهیز و بازسازی این بیمارستان اقدام کنند.

وی افزود: تعدادی از مجموعه بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی سپاه ولیعصر(عج) نیز به کمک کادر درمان استان آمدند تا خدمات بهتری به مردم و بیماران ارائه شود.

فرمانده سپاه ولیعصر( عج) خوزستان گفت: امید است با پیک بعدی کرونا مواجه نباشیم و از این ظرفیت برای بیماران عادی استفاده شود.

پیش از این نیز بیمارستان قدیمی سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز نیز که از مجموعه بهداشت و درمان خارج شده بود، توسط سپاه خوزستان تجهیز و بازسازی شد و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار