اولین فروشگاه «نان فاطمی» با تولید و عرضه انواع محصولات آردی متبرک حرم مطهر بانوی کرامت در قم افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ 24 October 2021

به گزارش تابناک قم، در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام به همت مؤسسه زائر کریمه فروشگاه «نان فاطمی» در ابتدای خیابان صفائیه قم افتتاح شد.

امیر حاجی زاده امینی در مراسم افتتاحیه این فروشگاه اظهار کرد: در درجه اول این نان برای مصرف زائران حضرت معصومه سلام الله علیها تولید خواهد شد و در گام های بعدی با بسته بندی و ایجاد فروشگاه در تمام سطح استان قم و سرتاسر ایران این نان با عنوان نان فاطمی توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهمترین هدف ما خدمت به زائران این آستان مقدس با تولید و عرضه نان و شیرینی متنوع و با کیفیت است، افزود: تلاش ما این است که زائر با مصرف این محصولات به عنوان یک مبلغ از این آستان و شهر مقدس به شهر خود عزیمت کند و خاطره خوبی از این محصولات در ذهن زائران و مجاوران باقی بماند.

مدیرعامل مؤسسه زائر کریمه نان فاطمی را یک محصول متبرک و متعلق به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها دانست و ادامه داد: نان فاطمی با حمایت بخش کشاورزی آستان مقدس بانوی کرامت و استفاده از مواد اولیه تولید شده در مجموعه مؤسسه زائر کریمه تولید می شود و در تمامی مراحل تولید از مواد اولیه گرفته تا فروش و عرضه به مردم متعلق به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها است.

وی گفت: فضایی که در حال حاضر به بهره برداری رسیده است فضای عرضه مستقیم محصولات است که شیرینی، کیک و نان فاطمی در این مجموعه تولید و در اختیار زائران قرار می گیرد و در گام بعدی بسته بندی محصولات با برند نان فاطمی انجام می‌شود و در شبکه بازرگانی قرار می گیرد.

حاجی‌زاده امینی ادامه داد: گام اول عرضه نان فاطمی فروشگاه های اطراف حرم است و در گام های بعدی این محصولات به فروشگاه های سطح استان و کشور عرضه می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد و پیش بینی ما این است که تا آخر سال ۱۴۰۰ بتوانیم بسته بندی و توزیع نان فاطمی را در این منطقه داشته باشیم.

سپس علیان مجری این طرح با بیان اینکه این مجموعه به همت گروه بازرگانی آستان مقدس فاطمی و بخش خصوصی به صورت محدود کار خود را آغاز کرده است، گفت: ظرفیت تولید این مجموعه روزانه ۵۰۰ کیلو است و در حال حاضر ۸ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که در نهایت تولیدات صنعتی نان فاطمی را در شاخه های مختلف و تنوع محصول داشته باشیم و بتوانیم در استان قم که به واسطه حضرت معصومه سلام الله علیها زائران زیادی در این شهر حضور دارند محصولات متبرک فاطمی را ارائه کنیم.

تولید کننده محصولات آردی در استان قم اظهار کرد: با توجه به ملی بودن و بین المللی بودن آستان مقدس بانوی کرامت امیدواریم که بتوانیم محصولات نان فاطمی را ابتدا در سراسر کشور توزیع کنیم و قدم های بزرگتری را در زمینه صادرات این محصولات برداریم و زمینه اشتغالزایی را در این استان فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار