مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه گفت: پویش ویلچر هفته آینده در این استان برای تامین ویلچر افراد نیازمند زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 24 October 2021

پویش ویلچر هفته آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود

میثم کلهری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه در حوزه سلامت اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد در شهرهایی با جمعیت بالای یک صد هزار نفر مراکز جامع ناباروری را راه‌اندازی می‌کند.

وی افزود: این اقدام در راستای حمایت ویژه از زوج‌ها بوده تا به شهرهای بزرگ برای ادامه روند درمان خود مراجعه نکنند.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه با اشاره به پویش ویلچر گفت: هفته آینده پویش ویلچر در این استان برگزار و معلولین زیر ۱۴ سال با اولویت کم برخوردار، حاشیه‌نشین و محروم برای دریافت ویلچر به بهزیستی معرفی می‌شوند.

کلهری با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بنیاد احسان افزود: ۶ هزار بسته لوازم‌التحریر ایرانی که در کارگاه‌هایی که از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه تسهیلات لازم را دریافت کرده بودند، تهیه و میان دانش‌آموزانی که توسط گروه‌های جهادی از قبل شناسایی شدند، توزیع شد.

به گفته وی ۱۵ غرفه در قالب مشق احسان در نقاط مختلف شهر کرمانشاه و شهرستان‌های تابعه این استان برپا و عایدات جمع‌آوری شده در همان منطقه در حوزه آموزشی توزیع شده است.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمانشاه تصریح کرد: قرارگاه عدالت آموزشی به عنوان زیر مجموعه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این استان شکل گرفته که گروه‌های توانمند در هر استان، شهرستان و منطقه که توانایی فعالیت در حوزه آموزشی را دارند، به ویژه در بحث کنکور به نقاط محروم اعزام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار