رئیس کل دادگستری خراسان شمالی:
رئیس کل دادگستری خراسان شمالی با تاکید بر لزوم انجام وظایف مسئولان، گفت: هر مدیری که مرتکب ترک فعل شود مورد برخورد قضایی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 24 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح شنبه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان شمالی که با حضور مسئولان دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به قشر فرهیخته و مطالبه گر دانشجویان باید در ردیف اولویت‌های مسئولان باشد تا آن‌ها بتوانند در یک شرایط ایده آل به تحصیل پرداخته و آینده این مملکت را بسازند.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به تلاش دشمنان در اعمال نفوذ در بین اقشار تحصیل کرده از جمله دانشجویان و دانشگاهیان اشاره داشت و گفت: رواج روشنفکری غربی از جمله مخاطراتی است که روشنگری استادان و بزرگان جامعه علمی و دینی کشور را در جهت خنثی سازی این نوع توطئه‌ها می‌طلبد.

وی توجه به سلامت دانشجویان از جمله موضوع واکسیناسیون آنان را یکی دیگر از مهمترین اولویت‌ها برشمرد و از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا نسبت به واکسیناسیون دانشجویان توجه ویژه داشته باشند تا روند تحصیل آنان با اختلال مواجه نشود.

جعفری با اشاره به استفاده مناسب از ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات جاری بیان کرد: به کار بردن کلماتی مانند نمی‌شود و نمی‌توانیم نه تنها مورد انتظار ما نیست بلکه دور از شأن یک مسؤول جهادی و انقلابی نیز می‌باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی ضمن هشدار جدی در خصوص عواقب ترک فعل مدیران و مسئولان گفت: هر مدیری در هر جایگاه و مقام و موقعیتی که باشد چنانچه با تساهل و تسامح و قصور و سهل انگاری مرتکب فعل یا ترک فعل مجرمانه شود دستگاه قضائی بدون اغماض و مماشات با او برخورد خواهد کرد.

وی در ادامه به ولادت رسول اکرم اشاره داشت و تصریح کرد: رسول گرامی اسلام (ص) از آن جهت پیامبر رحمت نام گرفت که خداوند متعال به واسطه فیض وجود مبارک ایشان اسباب خیر و برکات بی شماری را برای بشر به ارمغان آورد.

وی در انتها اتحاد کم نظیر شیعه و سنی در استان را از جمله بارزترین جلوه‌های تحقق وحدت دانست.

ساماندهی ناوگان حمل و نقل و سرویس‌های ایاب و ذهاب، واکسیناسیون دانشجویان، اصلاح مسیرهای تردد بین دانشگاه و داخل شهر، احیا و مدیریت هدفمند خوابگاه‌های بخش خصوصی، استفاده بهینه از ظرفیت مازاد مکان‌های آموزشی دانشگاه‌های غیر دولتی از جمله مهمترین موضوعات مطروحه در این نشست بود./مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار