فرمانده انتظامي شهرستان اراک از متلاشي شدن یک پاتوق فروش مواد مخدر و دستگيري ۷ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری شیشه و هروئین از آنها در حومه شهر سنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ 23 October 2021


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"امیر مختاری" افزود: با دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر فعالیت افرادی در زمینه خريد و فروش مواد مخدر در حومه شهر سنجان، موضوع به صورت ويژه از سوی پليس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، پيگيري و دستگيري سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.
وي یادآورشد: مأموران با اقدامات فني و پليسي سرانجام این پاتوق خريد و فروش مواد مخدر را شناسايي کردند که پس از هماهنگي با مقام قضائي اين محل،به صورت کامل مورد بازرسی قرار گرفت و از لوث وجود معتادان پاک شد.
مختاری اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک در بازرسي از اين محل ۷ نفر از خرده فروشان مواد مخدر را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان بیش از ۲۹گرم هروئین و شیشه، ۵ عدد پايپ ، ۲قبضه سلاح سرد و۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان اراک با تأکيد بر اقدام قاطع پليس در مبارزه با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر افزود: متهمان دستگير شده در این عملیات با تشکيل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار