سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب گفت:با توجه به پیگیری های صورت گرفته هشت میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی به اداره صمت این شهرستان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 23 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ،مرتضی فراهانی، افزود :طی پیگیری های بعمل درخصوص تسهیلات مشاغل مبلغ ۸میلیارد ریال برای مشاغل خانگی ( قالیبافی)به این اداره تخصیص یافته است.
وی گفت :ضمنا طی سنوات گذشته سهم اداره صمت نسبت به دستگاههای اجرایی دیگر کمترین مبلغ بوده که باتوجه به پیگیری های انجام شده از طریق فرماندار شهرستان خوشبختانه امسال سهم اداره صمت در این خصوص در تناسب با دستگاههای اجرایی دیگر بیشترین مبلغ بوده است.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خنداب یادآورشد :تعداد ۷۰ مجوز مشاغل خانگی در شهرستان صادر و یک نفر هم بعنوان پشتیبان تحت حمایت این اداره قرار دارد.
فراهانی با اشاره به بازرسی مستمر بر نانوایی های سطح شهرستان افزود: تعداد ۱۵۰ نانوایی در سطح شهرستان مشغول خدمات رسانی بوده واز بیستم تیرماه سالجاری تا کنون تعداد ۲۱ پرونده برای نانوایان متخلف تشکیل و ۱۲ نانوایی نیز به دلیل تخلف به کسر سهمیه آرد محکوم شده اند.
وی با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار مبنی بر استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه شهرستان در امر نظارت و بازرسی ادامه داد:از ابتدای سال تا کنون با توجه به کمبود نیرو تعداد ۳۹ پرونده تخلف تشکیل شده و با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار انشالله در ادامه سالجاری شاهد تشدید بازرسی ها در سطح شهرستان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار