۲ بخش جدید در بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 23 October 2021

۲ بخش جدید در بیمارستان طالقانی کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ظهر امروز شنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروژه بهسازی بخش‌های جراحی و مغز و اعصاب بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه افتتاح شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم اظهار کرد: اگر چه هنگام وقوع زلزله کارکنان بیمارستان طالقانی تلاش زیادی برای کمک به آسیب دیدگان و مجروحان کردند، اما این بیمارستان شرایط فیزیکی مناسبی نداشت.

وی افزود: اقدام مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای بازسازی و نوسازی بیمارستان طالقانی در ۲ بخش با اعتباری بیش از هشت میلیارد تومان کار بسیار ارزشمندی است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پرسنل و عوامل دانشگاه علوم پزشکی در این مدت درگیر نوسازی، بازسازی و تجهیز بخش‌های مختلف بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه بودند که نزدیک به ۶٨ تخت بازسازی شده که تاثیر مثبتی در شرایط بیمارستان و بیماران می‌گذارد.

ظرفیت هر یک از بخش‌های مذکور ٣۴ تخت فعال در فضای فیزیکی ۶٣٠ متر مربع بوده که بر اساس استانداردهای بیمارستانی انجام شده و تمامی اتاق‌ها مجهز به سیستم احضار پرستار، مانیتورینگ، کنسول‌های اختصاصی، اکسیژن و ساکشن سانترال است.

گفتنی است، ۲ بخش تازه افتتاح شده بیمارستان آیت‌الله طالقانی از نظر سیستم سرمایشی و گرمایشی مجهز به دستگاه داکت اسپلیت بوده و هر یک از بخش‌ها دارای اتاق ایزوله با امکانات اختصاصی و فضای مناسب است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار