طی شبانه‌روز گذشته؛
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: طی شبانه‌روز گذشته کوزران با یک درجه ‌سانتی‌گراد سردترین نقطه این استان بوده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 23 October 2021

کوزران با یک درجه ‌سانتی‌گراد سردترین نقطه کرمانشاه بوده است

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به چشم‌انداز وضعیت جوی استان کرمانشاه طی چند روز آینده اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز شنبه یکم آبان ماه ۱۴۰۰ موجی کم رطوبت از جو منطقه عبور می‌کند.

وی افزود: این موج در بعضی ساعات سبب وزش باد گاهی نسبتاً شدید، گرد و خاک محلی و احتمالاً در پاره‌ای نقاط به ویژه نواحی کوهستانی شمال و شرق استان کرمانشاه سبب رگبار موقت باران می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این وضعیت از روز یکشنبه تا سه‌شنبه هفته جاری پدیده جوی قابل ملاحظه‌ای برای این استان پیش‌بینی نمی‌شود.

دولتشاهی افزود: هوای سرد شبانه حاکم در منطقه طی امشب و فردا شب ادامه داشته و این شرایط که کمینه دمای هوا در نواحی سردسیر استان کرمانشاه را به حدود صفر درجه سلسیوس می‌رساند، احتمالا سبب وارد شدن خساراتی به محصولات باغی و زراعی به ویژه در مناطق مذکور می‌شود.

وی با اشاره به دمای هوای ۲۴ ساعت گذشته استان کرمانشاه گفت: کوزران با یک درجه سانتی‌گراد و سومار با ۳۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط این استان بوده و دمای هوای شهر کرمانشاه طی این مدت بین چهار و ۲۴ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار