مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: این استان میزبان سومین جشنواره منطقه‌ای هنرهای مفهمومی شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 22 October 2021

کرمانشاه میزبان جشنواره منطقه‌ای هنرهای مفهمومی شد

بهرام فاضلی‌زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه سومین جشنواره منطقه‌ای هنرهای مفهومی در اسفندماه سال جاری در استان کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: کرمانشاه دومین استان برگزار کننده این جشنواره در کشور است.

وی افزود: جشنواره هنرهای مفهومی در سال‌های ۹۷ و ۹۸ برگزار شده اما عدم برگزاری آن در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعتباری بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هنرهای مفهومی پیش از اینکه یک جشنواره باشد، خلق ایده و فکر و اندیشه است.

فاضلی‌زاد افزود: وجه تمایز جشنواره هنرهای مفهومی از سایر جشنواره‌ها این است که این جشنواره به یک موضوع محدود نشده بلکه ارائه اندیشه و تئوری بوده که ارائه آن می‌تواند منبعی برای سایر فعالیت‌های فرهنگی به ویژه هنری باشد.

به گفته فاضلی‌زاد سومین جشنواره هنرهای مفهومی به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور استان‌های کردستان، لرستان، همدان و ایلام برگزار و در هفته آینده فراخوان این جشنواره در فضای رسانه‌ای و هنری این استان‌ها منتشر می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی تلاش‌ها برای برگزاری حضوری جشنواره هنرهای مفهومی در استان کرمانشاه بوده و بخشی از این جشنواره در محیط‌های روباز پرتردد شهر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: بنابر نظر برخی داوران، کرمانشاه به تنهایی پرچم هنرهای مفهومی را برافراشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار