فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۷۰ دستگاه استخراج گر ارز دیجیتال قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 21 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب از کشف ۷۰ دستگاه ماینر غیرمجاز خبر داد و اظهار داشت: مأموران انتظامی پاسگاه چالابه شهرستان کرمانشاه با انجام اقدامات اطلاعاتی از راه‌اندازی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار در شهرک بیستون این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات، مأموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۷۰ عدد استخراجگر رمز ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیر مجاز فعال شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش دستگاه‌های مذکور قاچاق را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

جاویدان در پایان با بیان این که مبارزه با استخراج ارز‌های دیجیتال غیرمجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد، چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار