مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب کشور به میزبانی این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 21 October 2021

جشنواره مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود

بهرام فاضلی‌زاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران ۹ و ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره استان‌های ایلام، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه و خوزستان از کشور ایران و استان‌های اربیل، سلیمانیه، حلبچه، دیالی، واسط، میسان و بصره از کشور عراق و استان‌های آغری، ایغدیر، وان و حکاری از کشور ترکیه شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب ایران از ۲۱ مهرماه آغاز و تا ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان‌های شرکت کننده دد جشنواره، فراهم آوردن زمینه رقابت سالم در راستای ارتقاء سطح کیفی و محتوایی رسانه‌های منطقه، گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه‌ای بین استان‌های مرزی سه کشور عراق، ترکیه و ایران، توسعه امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه، تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان‌های جدار مرزی سه کشور و تقویت دیپلماسی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در راستای تعامل سازنده با کشورهای همسایه از جمله اهداف برگزاری جشنواره است.

وی افزود: بخش‌های مختلف دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات جدار مرزی غرب و شمال غرب کشور متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار