رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه گفت: وعده‌های داده شده به اصناف این شهرستان عملی نشده است.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ 21 October 2021

وعده‌های داده شده به اصناف کرمانشاه عملی نشده است

محمدهادی ارباب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت زیرمجموعه‌های اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه اظهار کرد: هیچ‌یک از وعده‌هایی که به اصناف داده شده تاکنون عمل نشده است.

وی با اشاره به متضرر شدن اصناف کرمانشاه در پی شیوع ویروس کرونا افزود: وعده‌های داده در مورد مالیات، عوارض و بخشودگی جرائم تامین اجتماعی عملی نشده و این در حالی است که اصناف در مواقع ضروری همواره پای کار بوده و به دلیل شیوع کرونا در برخی موارد دستور تعطیلی آن‌ها داده شده البته در شرایط کنونی که نیاز کشور از طریق مالیات برطرف می‌شود نباید انتظار بخشودگی کامل آن را داشت.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه تصریح کرد: شیوع بیماری کرونا در جامعه متوقف نشده و با این وجود نمی‌توان دستور تعطیلی اصناف را داد، زیرا که تعطیلی اصناف چاره کار نیست.

وی ادامه داد: برخی رسته‌های زیر مجموعه اتحادیه شرکت‌های خدماتی همچون استخر و شهربازی‌های سرپوشیده به طور کلی نابود شده که در این زمینه صاحبان شهربازی‌های سرپوشیده به صورت میلیاردی ضرر کرده و هیچ حمایتی از آن‌ها صورت نگرفته است.

به گفته ارباب تسهیلات حدود پنج میلیون تومانی با سختگیری‌های بانک‌ها برای اصناف درنظر گرفته شده که با ضرر و زیان آن‌ها متناسب نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار