در نخستین جشنواره روابط‌ عمومی و مسئولیت اجتماعی، شرکت فولاد خوزستان موفق به دریافت بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 20 October 2021

به گزارش خبرنگار روابط‌عمومی، نخستین جشنواره روابط‌ عمومی و مسئولیت اجتماعی ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور، بختیاری سرپرست کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، عبداللهی رئیس اتاق تعاون، هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و جمعی از مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها در مرکز همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد.

در این مراسم که با دعوت از ۳۰ سازمان و شرکت که بر اساس شاخص‌های ارزیابی، صلاحیت لازم را داشته اند تقدیر شد و به برگزیدگان "نشان عالی مسئولیت اجتماعی" و "نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی" اعطا شد.

هدف از برگزاری این رویداد «کمک به اعتلای فعالیت مسئولیت های اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها» اعلام شد که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» در این دوره انجام شد.

«مسئولیت اجتماعی» طبق تعریف این جشنواره، یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فرا سازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، در پایان جشنواره با اهدای نشان عالی مسئولیت اجتماعی از امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد. همچنین نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به غلامرضا فروغی‌نیا مدیر روابط‌‌ عمومی فولاد خوزستان اهدا شد.

گفتنی است، ولی مهدی پور جانشین مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان به نمایندگی از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی، لوح و تندیس این جشنواره را دریافت نمود.

برچسب ها: فولاد خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار