عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته وحدت،گفت: امید است به برکت هفته مبارک وحدت، اتحاد و انسجامی که در مجموعه البرز برای ارائه خدمات به مردم شکل گرفته پایدار و مداوم باشد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 20 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» شهبازی گفت: همگرایی و هم پوشانی که در ستاد استانی مقابله با کرونا شکل گرفت، نتایج ارزشمندی را همراه داشت و توانستیم در سایه این وحدت از بروز مشکلات بسیار بزرگتری در زمینه شیوع کرونا در استان پیشگیری کنیم.

وی با قدردانی از همراهی های نماینده محترم ولی فقیه در استان با مصوبات ستاد ملی و استانی، گفت: اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا با اهتمام و تعصب ویژه ای از برنامه ها و مصوبات ستاد ملی تبعیت کردند و این روند باید با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به سرعت شگفت انگیز واکسیناسیون با توجه به برنامه ریزی های جهادی دولت، افزود: امید است مردم نیز همراهی لازم را داشته باشند تا با واکسیناسیون عمومی، مرگ و میز ناشی از کرونا متوقف شود.

استاندار البرز اضافه کرد: البرز همواره در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا پیشگام بوده و چندین مرتبه نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی ضمن خیر مقدم به رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: انتظار می رود با انرژی و تلاش مضاعفی در خصوص تکمیل بیمارستان های فردیس، سید الشهدا در کرج، کمالشهر و طالقان اقدام شود.

شهبازی افزود: البرز ۳۶ مرکز با ۳۳۰۰ لاین برای واکسیناسیون مهیا کرده که با تمام قوا خدمات ارائه می دهند که البته متوسط کشوری ۱۷ مرکز است.

وی گفت: بزرگترین مرکز واکسیناسیون کشور نیز با همکاری سپاه پاسداران، شهرداری کرج و دانشگاه علوم پزشکی در البرز راه اندازی شده است.

استاندار البرز افزود: طبق ابلاغ سازمان امور استخدامی کشور، حضور کارمندان در ادارات و سازمان‌ها منوط به واکسیناسیون است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار