مدیرکل راهداری کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۴۲ هزار مسافر از مرز پرویزخان طی ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 20 October 2021

تردد ۴۲ هزار مسافر از مرز پرویزخان طی ۶ ماهه نخست سال جاری

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار تردد مسافر از مرز پرویزخان اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۸ هزار و ۷۴۲ مسافر شامل هشت هزار و ۶۹۴ مسافر ایرانی و ۱۰ هزار و ۴۸ مسافر عراقی از طریق این مرز وارد ایران شدند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰، ۲۳ هزار و ۳۱۳ مسافر شامل ۱۶ هزار و ۳۵۳ مسافر ایرانی و ۶ هزار و ۹۶۰ مسافر عراقی از طریق مرز پرویزخان وارد کشور عراق شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموع تردد مسافران از مرز پرویزخان در ۶ ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار و ۵۵ نفر بوده است.

میانگین عمر ناوگان مینی‌بوسی کرمانشاه ۲۹.۷ سال است

کرمی به مسافران جا‌به‌جا شده بین شهری استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۲۴۹ هزار و ۲۷۱ مسافر از طریق ناوگان اتوبوسی، مینی‌بوسی و سواری جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۹ که یک میلیون و یک صد و ۴۷ هزار و ۹۷۵ نفر بوده رشد ۹ درصدی داشته است.

وی با اشاره به ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان کرمانشاه افزود: ۲ هزار و ۶۵۶ راننده در این استان مشغول به فعالیت هستند.

کرمی به تعداد و میانگین عمر ناوگان مسافری بین شهری استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: یک صد و ۹۷ اتوبوس با میانگین عمر ۹.۵ سال، ۸۱۳ مینی‌بوس با میانگین عمر ۲۹.۷ سال و ۹۲۲ خودروی سواری با میانگین عمر ۱۲.۱۲ سال در این استان فعال است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار