استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه جزء سه استان آخر کشور در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰ 20 October 2021

کرمانشاه جزء ۳ استان آخر کشور در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ در جلسه ستاد کرونا که با حضور رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۲ سال گذشته از نحوه برخورد با این بیماری تجربه‌هایی به دست آمده و نباید کرونا در زندگی مردم خللی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه اهتمام جدی برای واکسیناسیون علیه کرونا و مدیریت این بیماری وجود دارد، افزود: با توجه به سخنان مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حال حاضر به مقدار کافی واکسن کرونا در این استان وجود داشته و تزریق واکسن به ۴٠ درصد از مردم استان کرمانشاه به عنوان جامعه هدف آمار قابل قبولی است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ابهام‌زدایی نسبت به واکسیناسیون میان مردم گفت: این امر نیازمند تشکیل میز گردهای تخصصی در رسانه ملی با حضور اساتید دانشگاهی است، این استان در ارزیابی وزارت بهداشت از لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جزء سه استان آخر کشور است.

بازوند ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم باید انجام شده و در صورت بی‌توجهی به آن خود مردم زیان می‌بینند.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های استان کرمانشاه باید مانع ورود کارمندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکردند، به ادارات شده و این موضوع باید در شهرستان‌ها توسط فرمانداران صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه واکسیناسیون اختیاری باید اجباری شود، افزود: شهرداری کرمانشاه باید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مسافران و رانندگان اتوبوس‌ها و در اماکن مربوطه نظارت کرده و در صورت مشاهده موارد ابتلا شهردار باید پاسخگو باشد.

بازوند تاکید کرد: راهپیمایی ١٣ آبان در کرمانشاه و سایر شهرستان‌ها همچون راهپیمایی سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود، در صورت نیاز مراسم باید در فضای باز و با جمعیت حداقلی برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار