فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شمار بستری‌های کرونایی در این شهرستان در حال افزایش است.
کد خبر: ۱۰۰۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 20 October 2021

شمار بستری‌های کرونایی در اسلام آبادغرب در حال افزایش است

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی شهرستان اسلام آبادغرب اظهار کرد: هم‌اکنون این شهرستان در وضعیت نارنجی قرار داشته اما تعداد بستری‌های کرونایی در حال افزایش است.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر در رابطه با این بیماری به مراکز درمانی شهرستان اسلام آبادغرب مراجعه کرده که از این تعداد تست کرونا هفت هزار و ۷۶۳ نفر مثبت شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۷۱ نفر در این شهرستان جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده و هم‌اکنون ۶۸ نفر در بیمارستان اسلام آبادغرب بستری هستند.

حیدری افزود: در راستای مقابله با شیوع کرونا گشت‌های ویژه‌ای در شهرستان اسلام آبادغرب بازرسی‌های لازم را انجام داده و بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

وی با اشاره به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا گفت: ۸۱ هزار و ۷۷۸ دُز واکسن کرونا در مرحله نخست، ۴۶ هزار و ۷۸۵ دُز واکسن در مرحله دوم و ۶۰ دُز واکسن کرونا در مرحله سوم در شهرستان اسلام آبادغرب تزریق شده است.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تصریح کرد: مجموع واکسن‌های تزریق شده در این شهرستان ۱۲۸ هزار و ۶۲۳ دُز بوده که مردم شهرستان اسلام آبادغرب باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون نسبت به دریافت واکسن کرونا با هدف ارتقای ایمنی جامعه علیه این ویروس اقدام کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار