طی هفته تربیت بدنی و ورزش صورت می‌گیرد؛
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طی هفته تربیت بدنی و ورزش تعداد خانه‌های ورزش روستایی در این استان به ٢٨٠ مورد افزایش پیدا می‌کند.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 19 October 2021

افزایش تعداد خانه‌های ورزش روستایی در کرمانشاه به ٢٨٠ مورد

صابر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به تزریق واکسن کرونا برای ورزشکاران اظهار کرد: فرآیند واکسیناسیون برای قهرمانان ملی که به مسابقات خارج از کشور اعزام شدند، پیشتر انجام شده اما سایر ورزشکاران همچون عموم مردم در زمانبندی‌های مشخص شده واکسن کرونا را تزریق کردند.

وی با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته شده از سوی وزارت ورزش و جوانان افزود: برای شرکت در مسابقات کشوری و بین‌المللی از ورزشکاران تست پی.سی.آر گرفته شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری ۴٠٠ برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان گفت: این برنامه‌ها در قالب ۴٨ هیات ورزشی، ۵٠ کمیته ورزشی و ١۴ شهرستان در حال اجرا است.

وی بیان کرد: مهم‌ترین این برنامه‌ها شامل افتتاح ١۶ خانه ورزش روستایی بوده که تعداد این خانه‌ها در استان کرمانشاه به ٢٨٠ مورد افزایش پیدا کرده است.

رحیمی ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا، همایش پیاده‌روی، جشنواره بازی‌های کودک، برنامه‌های حوزه ورزش همگانی، روستایی و ورزش بومی محلی و توسعه ورزش در روستاها از مهم‌ترین برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش است.

وی افزود: تاکنون آماری از فوت ورزشکاران بر اثر ابتلا به کرونا گزارش نشده اما برخی از پیشکسوتان ورزش در رشته‌های مختلف بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار