مدیر عامل‌ منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز از ساخت و راه اندازی سیستم اعلام حریق هوشمند نشانی پذیر توسط شرکت بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ 19 October 2021

به گزارش «تابناک البرز» نادر ثناگو مطلق گفت: این سیستم  شامل مراکز کنترل اعلام حریق نشانی پذیر، آشکار ساز دودی ، آشکار ساز حرارتی، آژیر فلاشر، شاسی اعلام حریق نشانی پذیر و ماژورهای مربوطه است که توسط این شرکت در حال تولید انبوه  است.

وی با بیان اینکه حدود هفت کشور در دنیا تولید کننده این سیستم به صورت کامل هستند، اظهار داشت: سیستم اعلام حریق هوشمند نشانی پذیر برای پروژه های بسیار بزرگ عمرانی و تجاری استفاده می شود  که به خوبی قابلیت شناسایی نقطه حریق را دارد.
ثناگو مطلق  تصریح کرد: ظرفیت  اسمی شرکت  سازنده این سیستم سالانه ۱۵۰ هزار دستگاه است  که در صورت تامین مواد اولیه و تجهیزات ظرفیت تولید آن به  ۳۰۰ هزار دستگاه در سال نیز خواهد رسید.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام  البرز با بیان اینکه با افزایش تولیداین سیستم  زمینه برای صادرات آن  فراهم می شود خاطر نشان کرد: با تولید سیستم اعلام حریق هوشمند نشانی پذیر توسط تولید کننده داخلی از خارج شدن میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری می شود.
وی ادامه داد: این سیستم با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از ظرفیت متخصصان کشورمان بومی سازی که بخش زیادی از نیاز کشور به واردات این محصول  را رفع می کند.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

 فرودگاه پیام البرز در ۲ بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار