رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه در گفتگو با تابناک خبر داد؛
رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه از حضور ٣٩٠ دانشجوی جدیدالورود در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 19 October 2021

حضور ٣٩٠ دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

علی‌اکبر اختری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید کلاس‌های تئوری دانشگاه صنعتی کرمانشاه به صورت مجازی برگزار شده اما بر اساس جلسه‌ای که با حضور روسای دانشگاه‌ها برگزار شد، طبق پیش‌بینی‌ها کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها دروس تئوری مقاطع تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود، البته در صورت تغییر وضعیت کرونایی به رنگ قرمز برگزاری حضوری کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی لغو می‌شود.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته باید کلاس‌های تحصیلات تکمیلی به سمت حضوری رفته و دروس عملی مقاطع کارشناسی به تدریج با حضور دانشجویان برگزار شود، اگر چه دروس نظری آن همچون گذشته تا یک ماه آینده به صورت مجازی است.

وی با اشاره به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: در سال جاری حدود ٩٠ دانشجوی کارشناسی ارشد وارد این دانشگاه شده که کلاس‌هایشان تاکنون برگزار نشده است، اما ٣٠٠ دانشجوی ورودی کارشناسی هم‌اکنون مشغول آموزش و تحصیل هستند.

اختری افزود: ٣۵ درصد دانشجویان دانشگاه صنعتی دُز نخست واکسن کرونا را تزریق کرده و با توجه به اینکه شرط حضور در دانشگاه این است که حداقل یک الی ۲ هفته از تزریق دُز دوم واکسن کرونا گذشته باشد، باید واکسیناسیون به صورت کامل از سوی دانشجویان انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار