مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روند اجرای طرح‌های خط آبرسانی غدیر در استان خوزستان و همچنین فاضلاب اهواز پیشرفت قابل قبولی داشته است.
کد خبر: ۱۰۰۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶ 18 October 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: روند اجرای طرح‌های خط آبرسانی غدیر در استان خوزستان و همچنین فاضلاب اهواز پیشرفت قابل قبولی داشته است.

به گزارش ایرنا محمدرضا کرمی نژاد روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی به اهواز در قالب طرح غدیر و طرح‌های فاضلاب این شهرستان با حضور مدیرعامل آبفای کشور بیان کرد: به دنبال پیگیری‌های وزیر نیرو برای رفع مشکل آب و فاضلاب اهواز و استان هر هفته مدیرعامل آبفای کشور به استان سفر می‌کند.

وی افزود: در اولین نشست امروز با مدیرعامل آبفای کشور موانع و مشکلات مربوط به خط انتقال غدیر بررسی و مسائل و مشکلات این طرح شناسایی شدند.

کرمی نژاد اظهارداشت: در طرح غدیر که سازمان آب و برق در حال انجام آن است طبق دستور وزیر نیرو ظرفیت آبرسانی این خط با اتصال به سد دز از ۱۰ مترمکعب بر ثانیه به ۲۰ مترمکعب بر ثانیه افزایش می‌یابد و تا سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش ایرنا هدف از اجرای این طرح افزایش کیفیت و حجم آبرسانی به شهرستان‌های اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در بحث پروژه توسعه و بهبود سیستم فاضلاب اهواز نیز آبفای استان به همراه قرارگاه خاتم در حال انجام این طرح هستند و کار با جدیت و با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: طرح فاضلاب در چند جبهه از جمله تاسیس و بهسازی ایستگاه‌های پمپاژ و ایجاد خطوط اصلی و متفرقه در حال انجام است.

کرمی نژاد بیان کرد: یکی از بخش‌های مهم در بحث فاضلاب اهواز بهسازی سه ایستگاه پمپاژ در منطقه کوی علوی اهواز است که در حال افزایش ظرفیت این ایستگاه هستیم تا شرایط بحرانی خارج شود.

حمید رضا جانباز مدیر عامل آبفای کشور امروز به منظور بازدید از روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان و فاضلاب شهرستان اهواز به استان سفر کرده است.

وی با دستور وزیر نیرو هر هفته برای بازدید از روند اجرای این طرح‌ها به استان خوزستان سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار