همزمان با هفته تربیت بدنی؛
همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم افتتاحیه طرح سواد حرکتی در شهر کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 18 October 2021

مراسم افتتاحیه طرح سواد حرکتی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم افتتاحیه طرح سواد حرکتی با عنوان ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۰ در دبستان آتوسا قبائیان شهر کرمانشاه برگزار شد.

ماشاالله پروین در حاشیه این مراسم با تاکید بر لزوم سنجش و ارزیابی حرکتی دانش‌آموزان اظهار کرد: در این طرح ابتدا دانش‌آموزان از نظر سواد حرکتی تعیین سطح می‌شوند.

وی افزود: پس از تعیین سطح، مداخله و مشاوره با خانواده‌ها انجام می‌شود، زیرا که خانواده‌ها نخستین قدم را در ارتقای سواد حرکتی دانش‌آموزان بر می‌دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به لزوم همکاری بیشتر شهرداری در راستای ارتقای سواد حرکتی گفت: تعداد وسایل ورزشی در پارک‌ها کافی نیست.

وی با تاکید بر اینکه تحرک دانش‌آموزان در آموزش و پرورش باید در اولویت قرار گیرد، افزود: در صورت اختصاص دادن نیمی از زمان حضور دانش‌آموزان در مدارس به نشاط و ورزش آن‌ها موفقیت آموزش و پرورش محقق می‌شود.

پروین فضای مجازی را یکی از مشکلات و معضلات بزرگ جامعه دانست و گفت: باید استفاده از فضای مجازی توسط دانش‌آموزان کاهش پیدا کرده و این زمان به ورزش اختصاص داده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار