مدیر خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳ 17 October 2021

مدیر خانه مطبوعات خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با حضور در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با ایشان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار سرهنگ حکیم عبدالهی معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان بدلیل پوشش اخبار انتظامی استان توسط رسانه ها گفت: انتشار عملکرد نیروی انتظامی بدون شک می تواند باعث ایجاد آرامش در استان شود، زیرا نیروی انتظامی قاطعانه و با رشادت حافظان امنیت در تلاش برای ثبات امنیت در کشور و استان است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینکه فضای مجازی این روزها بدنبال فعالیت های خود از هر طریقی توسط بیگانگان است گفت: یکی از علل استقبال از فضای مجازی این است که گردانندگان آن به این اشاره دارند که تمام اخبار غیرقابل پخش را منتشر می کنند و طبیعتا باید مورد استقبال قرار بگیرند و به نوعی مخاطبین خود را افزایش دهند.
عبدالهی بیان داشت: از این رو ما چنین رسانه هایی را که به جای ایجاد امنیت و آرامش برای مردم بدنبال ایجاد نگرانی هستند را رسانه های غیرقابل قبول و نامتعارفی می دانیم.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: حوزه مطبوعات و رسانه همانندیک اقیانوس بیکران در کشور و استان می باشند که نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای همکاری با اقشار فرهنگی جامعه به کار گرفته است به نحوی که اکنون خبرنگاران به صورت مستقیم به فرماندهان انتظامی در تماس هستند و کسب خبر می کنند.
و یا اینکه در موضوع تنش آبی برای عدم بروز حادثه برای خبرنگاران خودروهای راهنمایی و رانندگی زیر نظر نیروی انتظامی در خدمت دوستان خبرنگار بود و این نشان از تعامل بین مطبوعات و نیروی انتظامی است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار