استاندار خوزستان گفت: عزم دولت برای پشتیبانی ازتوسعه استان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسئولان در جهت جبران عقب ماندگی‌ها است.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵ 14 October 2021

استاندار خوزستان گفت: عزم دولت برای پشتیبانی ازتوسعه استان در بالاترین سطح قرار دارد و تلاش مسئولان در جهت جبران عقب ماندگی‌ها است.

صادق خلیلیان پنجشنبه در نشست با دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری –صنعتی و ویژه اقتصادی در مهمانسرای شهید رجایی استانداری خوزستان اظهار داشت:تلاش مسئولان رفع عقب ماندگی‌ها در زمینه رونق اقتصادی، توسعه سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رفاه عمومی مردم خوزستان است.

وی با اشاره به نقش مهم منطقه آزاد اروند در خوزستان ادامه داد: این منطقه درآبادان و خرمشهر نقش مهمی دارد و به عنوان پشتوانه کل اقتصاد استان و حتی کشور از نظر توسعه سرمایه گذاری، رونق تجاری، ایجاد منطقه گردشگری سلامت و برای سوخت رسانی به کشتی‌ها و سایر شناورها اهمیت دارد.

استاندار خوزستان گفت: سفر سعید محمد به خوزستان بسیار ثمربخش است و در۲ بخش کوتاه مدت و میان مدت بر اساس برنامه ریزی و توافق های صورت گرفته قرار است برنامه های ازقبل طراحی شده را به نتیجه برسانیم تا شاهد آثار رفاهی و توسعه منطقه‌ای برای مردم باشیم.

سعید محمد در سفر ۲ روزه خود به منطقه آزاد اروند، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروزه‌های عمرانی، صنعتی، نفت، انرژی و نشست با فعالان اقتصادی، نخبگان و خانواده شهدا و ایثارگران را در دستور کار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار