موسی خنافره جزییات بیشتری از سه ماه کار جهادی در یادمان سردار هور، حاج علی هاشمی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷ 12 October 2021

موسی خنافره جزییات بیشتری از سه ماه کار جهادی در یادمان سردار هور، حاج علی هاشمی را اعلام کرد.
به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره در این باره گفت: تکمیل و اتمام یادمان بر عهده ی پیمانکار بوده که عملا پیشرفتی در کار دیده نمی شد. سازمان با هماهنگی شهردار وقت و بهره گیری از ظرفیت اداره حقوقی، توانست با پیگیری های مستمر، حکم خلع ید پیمانکار را طی چند ماه اخذ و تکمیل یادمان را با استفاده از ظرفیت های سازمانی انجام دهد.
وی ادامه داد: به عنوان مسئله اول درنظر گرفتن اقدامات حقوقی و پیگیری های شبانه روزی بسیار مهم است. به موازات آن، چندین جلسه با حضور شهردار اهواز، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی، بنیاد شهید استان و معاونین مرتبط جهت هماهنگی، بررسی و مطالعه در خصوص اقدامات مورد نیاز جهت تکمیل یادمان تشکیل شد. پس از آن با توجه به اهمیت مسئله، سازمان بلافاصله با چندین تیم تخصصی بر اساس مطالعات و بازدیدهای مکرر صورت گرفته وارد مشورت شده و با اخذ حکم خلع ید، سازمان در کمترین زمان ممکن تیم های تخصصی را در یادمان به کار گرفت.
خنافره با بیان این که انجام کارها در چندین شیفت کاری تعریف شده بود، عنوان داشت: بسیاری از تیم ها به صورت همزمان و در کنار هم وظایف محوله را انجام می دادند که جهت جلوگیری از ناهماهنگی های احتمالی، معاونت فنی شهرداری و ناظر سازمان به خوبی عمل نمودند.
این مقام مسئول تصریح کرد: اتمام پروژه قطعا به چندین ماه زمان نیاز داشت، با این حال با توجه به کار جهادی و شبانه روزی سایر دوایر سازمانی، زمان آن به حدود سه ماه تقلیل پیدا کرد.
رئیس سازمان آرامستان ها با تبریک مجدد راه اندازی یادمان خاطر نشان ساخت: با افتتاح یادمان، گام فرهنگی بلندی برداشته شد. امیدوار هستیم با برگزاری نشست های هم اندیشی و برنامه ریزی های مدون، به خوبی از این ظرفیت فرهنگی استفاده گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار