آیا دلسوزی هست که پاسخ دهد بیش از 20 پیچ خطرناک و غیر استاندارد جاده فعلی آب حیات که هم نای و امان را از وسایل نقلیه می گیرد و هم از سرنشینان !!! که بصورت ماهیانه تصادفات منجر به جرح و فوت دارد چرا از اولویت می افتد؟
کد خبر: ۱۰۰۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 11 October 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از روز گذشته کلیپی از گفتگوی معاون فرماندار شهرستان چرام در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از جابه جایی اعتبارات بین دو شهرستان به ضرر یک شهرستان و به نفع یک روستا در یک شهرستان حکایت دارد !
فیلم / توضیحات معاون فرماندار چرام !
مضمون ضرب المثل لری قدیمی گناه ناکرده در بازی کودکانه را به گردن دختر بی مادر می انداخت. زیرا مادری نداشت که حمایتش کند !
 و اما اصل ماجرا
جاده باغچه سادات که مال رو نامیده شده بود با درایت نماینده وقت ملی اعلام شد که خوشحالی مضاعف و امیدواری فراوانی را برای تمامی کسانی که از آن گذر می کردند به ویژه ساکنان منطقه (سادات) در پی داشت که حداقل آن آسفالت جاده از سرفاریاب تا انتهای حوزه استحفاظی منطقه بود اما  باز در نهایت زیرکی بخش اعظم اعتبار اختصاص یافته در قسمت انتهایی آن ( جاده سپیدار) هزینه می شد تا اینکه با درایت نماینده وقت از جاده سپیدار منفک گردید و تحت عنوان پروژه واریانت آب حیات مستقل گردید و اعتبار خاص به آن‌ اختصاص یافت. و از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برخوردار شد.
 و اما در دیگر سوی جاده طولیان به دهدشت که پس از جاده سوق به دهدشت به دلیل تعدد تصادفات به جاده خون معروف شده است چند صباحی است که سوژه رسانه ها شده است که در آخرین اخبار رسانه ای، ضعف و سوء مدیریت در اداره کل راه و شهرسازی به سرتیتر خبرها تبدیل شده بود که مدیر کل راه و شهرسازی را برآن داشت تا در مقام دفاع از خود توپ را به زمین سایر مسئولان بیندازد و مدعی شود که هیچ کس تا کنون ریالی در این زمینه کمک نکرده است و هرآنچه هست تلاش مجموعه راه و شهرسازی بوده است و بس.
دکتر نیک اقبالی  پروژه باغچه سادات را یک پروژه خاص از نظر اعتباری دانست و گفت : چند پیمانکار در آن در حال انجام  کار هستند که مطالباتی از گذشته هم دارند و اعتبار پروژه هم محدود است ،  اگر می‌خواستیم براساس اعتبارات  و بر اساس مطالبات پیمانکاران و تقسیم اعتبار بین انها  به این  قطعه اعتباری بدهیم  ، اعتبار  بسیار ناچیز باید به قسمت طولیان پرداخت می‌شد. اما با توجه به شرایط خاص و اهمیت این پروژه ، بیشترین اعتبار را برای این قطعه و  در حد توان منظور کردیم .
متاسفانه کسی متوجه عمق مطلب و نظر مدیرکل محترم نشد تا اینکه خادمی معاون فرماندار چرام پس از جابجایی اعتبار پرده از موضوع برداشت و این کار را به باد انتقاد گرفت.
مظلومیت جاده باغچه سادات از آن جهت است که آنگاه که جزء سپیدار بود اعتبارش آنجا هزینه می شد و اکنون که اعتبار خاص دارد و انتظار می رود به سرانجام برسد باز اعتبارش برش زده می شود و در جاییکه با زیرکی به آن وصل شده است (جاده طولیان) هزینه می شود!!!
 واقعا چرا؟
 آیا پاسخگویی هست؟
آیا دلسوزی هست؟
آیا دلسوزی هست که پاسخ دهد بیش از 20 پیچ خطرناک و غیر استاندارد جاده فعلی آب حیات  که هم نای و امان را از وسایل نقلیه می گیرد و هم از سرنشینان !!! که بصورت  ماهیانه تصادفات منجر به جرح و فوت دارد چرا از اولویت می افتد؟
به راستی چرا  و با کدام ادله؟
آقای استاندار در این استان چه خبر است ؟ 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار