رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان با تشریح آخرین تحولات قیمتی در بازار، از افزایش قیمت برنج و کاهش نرخ سیمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹ 10 October 2021

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان با تشریح آخرین تحولات قیمتی در بازار، از افزایش قیمت برنج و کاهش نرخ سیمان خبر داد.

سیدمهدی برهانی، رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان عصر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به ریاست سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: افزایش قیمت انواع برنج ایرانی به‌صورت کشوری و به دلیل افزایش قیمت در مبدأ بوده که در استان سمنان نیز با آن مواجه شدیم.

او گفت: در شهریورماه با توجه به پایان فصل برداشت حبوبات، افزایش قیمت داشتیم که با شروع فصل پاییز و تزریق محصولات جدید، در حال حاضر شاهد کاهش قیمت هستیم.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: شیر فله در استان سمنان از مردادماه سال جاری تاکنون با قیمت هفت هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برهانی با بیان اینکه در انواع گوشت قرمز با ثبات قیمت مواجه بودیم، گفت: مرغ در بازار استان با قیمت کیلویی ۲۵ هزار تومان و تخم‌مرغ نیز با قیمت کیلویی ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

او گفت: در حال حاضر در بازار، گوشت قرمز گوسفندی با قیمت کیلویی ۱۳۰ هزار تومان و گوشت قرمز گوساله نیز با قیمت کیلویی ۱۴۰ هزار تومان به مردم عرصه می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان سمنان اضافه کرد: با مدیریت بازار توسط دولت و استفاده از سامانه‌ها بورسی، شاهد کاهش قیمت سیمان هستیم که در حال حاضر با قیمت پاکتی ۳۷ هزار تومان عرضه می‌شود.

برچسب ها: سیدمهدی برهانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار